EXCURSIÓN FIN DE CURSO. GALIPARK

 Pedazo excursión da que disfrutaron os alumnos do 2º ciclo. Fumos ata Padrón para disfrutar do parque multiaventura Galipark. Pedazo tirolinas e piscinas!!!! 






Comentarios

Entradas populares de este blog

PATIOS DINÁMICOS, ACTIVOS E INCLUSIVOS

PARADA NO CENTRO DE SAÚDE PARA APRENDER A RCP (reto 20)

A BATALLA POLO COLEXIO (reto 24)