ESCALADA NO ROCÓDROMO (PVAD)

 A pasada semana os/as nosos/as alumnos/as de 3º e 4º puideron disfrutar dunha xornada de escalada gracias a Agrupación de Montañeiros Independientes (AMI), no rocódromo que teñen cerca do parque de Santa Margarita.







Comentarios

Entradas populares de este blog

PATIOS DINÁMICOS, ACTIVOS E INCLUSIVOS

PARADA NO CENTRO DE SAÚDE PARA APRENDER A RCP (reto 20)

A BATALLA POLO COLEXIO (reto 24)